خبرهای داغ:
طی مراسمی انجام شد:

تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا

مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا با حضور مسئولین سپاه قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۵۷۰۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا با حضور مسئولین شهرستانی و با حضور مسئول نمایندگی ولی  فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

حجت الاسلام علی معبودی در ابتدای سخنان خود با بازشماری برکات ماه رمضان و اینکه باید از این ماه رحمت نهایت استفاده را کرد گفت: لقمه حرام، بداخلاقی، ظلم به خود و ظلم به دیگران انسان را از فیوضات این ماه محروم می کند.

وی افزود: صحنه دنیا هم صحنه رحمت و هم صحنه محرومیت است و اگر در مقاطع مختلف تاریخ مطالعه نماییم می بینیم که برخی همیشه از محرومین و برخی دیگر همواره از مرحومین بوده اند که صحنه کربلا یکی از این صحنه هاست.

          تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا         

حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مدتی است که ادبیات متفاوت را بیان می کنند که یکی از آن ها جهاد کبیره است افزود: یکی از لوازم جهاد کبیر این است که ما بر اساس مهندسی که خداوند حکیم برای ما طراحی کرده است حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در همه اجزای عالم این مهندسی وجود دارد و خداوند برای هدایت انسان نقشه طراحی کرده است و آن را در اختیار پیامبر (ص) و ائمه )ع) قرار داده است تا انسان از طریق این نقشه به سرانجام مطلوب برسد.

حجت الاسلام علی معبودی این نقشه را همانند پازلی دانست که وقتی در کنار هم قرار می گیرند یک جدول را کامل می کنند اضاف کرد: اولین پازل این نقشه الهی این است که خداوند راه را برای ما روشن کرده است و مسلما پایان این راه سعادت و خوشبختی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین، پازل دوم این جدول را دو جبهه حق و باطل برشمرد و خاطر نشان کرد: طرفداران جبهه حق حزب اله هستند و طرفداران جبهه باطل حزب شیطان اند.

         تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا

وی افزود: حزب اله کسانی هستند که عاشق خدایند و خدا هم عاشق آن هاست، در مقابل مومنان متواضع اند اما در مقابل کفار و دشمنان سرسخت اند، در راه خدا مجهادت می کنند و از مذمت دشمن ترس ندارند.

حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه حزب اله با دشمنان الهی ابدا رابطه برقرار نخواهد کرد ولو اینکه اینان پدران و فرزندان و هم قبیله ای هایشان باشند افزود: خداوند ایمان را در دل حزب اله نوشته است و اگر کوه ها از جای خود کنده شوند این ها ثابت قدمند و این در انقلاب اسلامی ما هم ثابت شده است.

وی حزب شیطان را اهل نفاق و دروغ و خدعه و نیرنگ خواند و با اشاره به اینکه مصداق این حزب در عصر ما آمریکاست ابراز داشت: اسرائل و آل سعود در روز روشن در فلسطین و یمن کودک کشی می کنند اما آمریکا این ها را قهرمان می داند و در مقابل حزی اله لبنان که دفاع مشروع از خود دارد از نگاه آمریکا تروریست است آیا این خدعه و نفاق و نیرنگ نیست؟

حجت الاسلام معبودی شناخت دشمن و شگردهای آن را پازل سوم این جدول برشمرد و با بیان این نکته که مصداق بارز دشمن امروز ما آمریکا و صهیونیست ها هستند گفت: اگر اقتدار ما نبود و این ها راه ورودی پیدا می کردند قطعا به ما حمله می کردند بنابراین فقط از قدرت ما واهمه دارند.

وی افزود: آمریکا دو چهره دارد که یکی خندان و دیگری خبیث است و این چهره خبیث همان چهرا اصلی آمریکاست که اگر به تاریخ رجوع کنیم مشاهده می کنیم آمریکا حتی به دست نشاندگان خود امثال صدام، قزافی و مرسی هم رحم نکرد.

             تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین پازل چهارم این جدول را موفقیت اعلام کرد و تاکید کرد راه موفقیت این نیست که در کنار پرچم آمریکا قرار بگیریم، دست دادن با شیطان بزرگ اول راه بدبختی است و هرکس با شیطان دست داده است به زمین خورده است.

حجت الاسلام معبودی ثبات قدم، یاد خدا، مطیع خدا و پیامبر بودن، نداشتن اختلاف، صابر بودن و انجام کار با اخلاص را از راه های رسیدن به موفقیت دانست و گفت: اگر ما براساس نقشه راه حرکت کنیم پیروزیم همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند:« هرجا ما از انقلابی گری کوتاه آمدیم شکست خوردیم و راه پیروزی ما همین انقلابی گریست»

شایان ذکر است در پایان این مراسم حجت الاسلام رجبی از نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا تودیع و به جای ایشان حجت الاسلام رحیمی به سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه منصوب گردید.

2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار