خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی گردان 114ظفر تیپ انصار الرسول(ص):

تمام هم و غم ما باید ولایت فقیه باشد/در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی جای هیچ رودربایستی نیست

مسئول عقیدتی سیاسی گردان 114ظفر تیپ انصار الرسول(ص) جوانرود گفت: تمام هم وغم ما باید ولایت فقیه باشد و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی جای هیچ تقیه و رودربایستی نیست.
کد خبر: ۸۷۰۵۷۲۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبر گزاری بسیج از پاوه ،مراسم اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان با حضور کارکنان و سربازان ناحیه پاوه در حسینیه شهید همت برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ سعید بهشتی راد، فرمانده ناحیه پاوه با اشاره به روزهای پایانی این ماه پر برکت گفت: در طول این ماه کلاس های تفسیر آیات جهاد در قرآن کریم و اخلاق با همکاری حجت الاسلام غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی به شکل بسیار خوبی برگزار شد که حضور 100درصدی کارکنان در این جلسات خود گواهی بر این مسئله است.
در ادامه مسئول عقیدتس سیاسی ناحیه پاوه به شرح گزارشی از فعالیت های این واحد در ماه مبارک پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام شهباززاده  مسئول عقیدتی گردان 114ظفر تیپ انصار الرسول (ص) با اشاره به اهمیت تدبیر در قرآن گفت: در دوران امام سجاد(ع) اوضاع آنقدر خفقان بود که کسی نمی توانست به خانه امام نگاه کند و ایشان  حدود 35 سال وظیفه امامت خود را با گریه و دعا انجام داد و هرگاه به خانه امام تعرض می کردند امام سریع به یاران اندک خود می فرمود: قرآن تلاوت کنید زیرا آن ها با خود قرآن کاری نداشتند و این تفسیر و تدبر در قرآن است که خیلی مهم است.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه کنونی پاسداران و بسیجیان و آحاد مردم گفت: تمام هم وغم ما باید ولایت فقیه باشد و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی جای هیچ تقیه و رودربایستی نیست.

در پایان مراسم از قاریان و فعالان قرآنی در ماه مبارک تجلیل و قدردانی شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار