خبرهای داغ:
در جلسه‌ شورای فرهنگ ایثار و شهادت مطرح شد:

از ایده‌های جدید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود

استاندار قزوین در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت مطرح کرد: ما باید با بهره‌گیری از ایده‌ها و ابتکارات جدید تلاش کنیم تا برنامه‌های فرهنگی در این مکان‌ها با هدف نهادینه کردن فرهنگ فوق اجرا شود.
کد خبر: ۸۷۰۵۷۲۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فریدون همتی، استاندار قزوین در نخستین جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، گفت: برگزاری مراسم شهدا در جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است که بایستی با کیفیت برگزار شود.

وی افزود: برگزاری مراسم شهدا یکی از تاثیرگذارترین و ارزشمندترین نهادینه کردن این فرهنگ است که بایستی با همدلی قشرهای مختلف مردم و مسئولین برگزار شود.

همتی با اشاره به اینکه مساجد و کانون‌های فرهنگی ظرفیت بالایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد، گفت: ما باید با بهره‌گیری از ایده‌ها و ابتکارات جدید تلاش کنیم تا برنامه‌های فرهنگی در این مکان‌ها با هدف نهادینه کردن فرهنگ فوق اجرا شود.

وی گفت: باید از ایده‌های افراد خوش فکر و خلاق در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اجرای مسابقه بهره‌مند شویم تا با تحقق این مهم، برنامه‌هایی که مردم دوست دارند در سطح استان قزوین اجرا شود.
استاندار قزوین گفت: اگر هر مسئول و فرد خوش فکری، طرح و ایده‌ی نویی با موضوع ایثار و شهادت ارایه دهد، حتما استانداری قزوین با استفاده از ظرفیت‌های مختلف از آن طرح حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

این مسئول افزود: طرح اثرگذار با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در استان قزوین به دلیل کمبود منابع مالی متوقف نمی‌شود و حتما اجرا خواهد شد.

وی گفت: بایستی دو کارگروه متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت در شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان قزوین تشکیل شود تا با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای برنامه‌های متناسب با نیازهای روز جامعه بتوانیم در اشاعه‌ی این فرهنگ موفق باشیم.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی مانند ارتش، سپاه و بسیج فعالیت‌های فرهنگی در راستای هم اجرا می‌کنند، افزود: باید این فعالیت‌ها در شورای فرهنگ ایثار و شهادت هماهنگ شود تا از اجرای برنامه‌های مشابه و تکراری در سطح استان قزوین جلوگیری شود

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها