مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان گفت: هدفمند کردن تعاونی ها در راستای استفاده تولید کنندگان از بازار هدف یکی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی می باشد
کد خبر: ۸۷۰۵۷۳۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان وبلوچستان ؛ سرهنگ  پاسدار علی اکبر جعفری در گفت و گو با خبرنگار ما با تاکید بر این مطلب که راهبرد امسال بر اساس شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اختصاص دارد، گفت: سازمان بسیج سازندگی در همین راستا در حوزه های سه گانه فعالیت خود را اجرایی و عملیاتی می کند.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نقش موثری در عرصه تولید دارد، افزود: امسال عرصه های تولیدی اقتصادی مقاومتی در 12 عرصه از عرصه های  تولید ماهی گرمابی و سردآبی، تولید قارچ، کود ورمی کمپوست، صنایع دستی، صنایع تبدیلی، کارگاه های کوچک و زودباده، پرورش زنبور عسل، تولید ماکیان، پرورش شترمرغ، پرورش گوسفند بومی و داربستی کردن انگور اختصاص دارد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه اولویت نخست را در بهره مندی از تسهیلات بسیجیان و سپس آحاد مردم دارند، بیان کرد: برای بهره مندی افراد و کارآفرینان از عرصه تولید تسهیلاتی به صورت وام قرض الحسنه از پانزده میلیون ریال تا 100 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
سرهنگ جعفری تصریح کرد: تاکنون در سالهای گذشته نزدیک به 130 میلیارد ریال وام قرض الحسنه برای تولید در عرصه های ماهی سردآبی، کود ورمی کمپوست، مرغ بومی، قاچ و ماکیان اعطا و همچنین آموزش های لازم در این راستا تخصیص داده شده است.
سرهنگ جعفری در ادامه با بیان اینکه در عرصه های دوازده گانه اقتصاد مقاومتی نزدیک به 140میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در نظر گرفته شده است، گفت: هدفمند کردن تعاونی ها در راستای استفاده تولیدکنندگان از بازار هدف از دیگر اقدامات بسیج سازندگی می باشد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان در پایان خاطر نشان کرد: این مجموعه برای کمک به مردم در عرصه های کوچک، زودبازده و عام المنفعه در نقاط دوردست فعالیت دارد این فعالیت ها شامل خدمات رسانی به حوزه های راه روستایی، آبرسانی، ساخت مسجد، غسال خانه، تعمیر آستان مقدس امامزادگان، خانه عالم و غیره می باشد

ارسال نظرات