رئیس هیأت شمشیربازی مازندران از رقابت شمشیربازان مرد در دو بخش سابر و اپه و رقابت بانوان در دو بخش اپه و فلوره و مشخص شدن نفرات برتر مسابقات خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۵۷۶۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، رئیس هیأت شمشیربازی مازندران درباره رقابت شمشیربازان بانوان گفت: رومینا حسن‌پور، سارینا معبودی و هانیه ماشین‌چیان در اسلحه اپه و همچنین مائده اکبری و فاطمه‌ و زهرا تقی‌پور در اسلحه فلوره نیز اول تا سوم شدند.

فرامرز نادری با اشاره به رقابت نزدیک شمشیربازان در مسابقات جام رمضان، اظهار کرد: این مسابقات در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری با استقبال گرم شمشیربازان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و در نهایت نفرات برتر معرفی شدند.

وی از رقابت شمشیربازان مرد در دو بخش سابر و اپه و رقابت بانوان در دو بخش اپه و فلوره خبر داد و افزود: در بخش سابر محمدحسین عابدینی، امیرعلی عابدینی و میعاد عابدینی و در بخش اپه نیز شاهین قاسمی، محمد گل‌محمدی و شاهپور قاسمی به ترتیب اول تا سوم شدند.

نادری در پایان اظهار کرد: در مراسم اهدای جوایز و حکم قهرمانی این مسابقات حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و مسعود رمضانی دبیر هیأت شمشیربازی استان حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها