خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

سازمان ملل دست نشانده حقوق بشر آمریکایی است

حامی حقوق بشر بودن از جانب سازمان ملل سالها است که زیر سوال رفته، هرگز دیده نشده که آرایی علیه آمریکا در این سازمان داده شود و یا ماخذه ای علیه این نظام صورت گیرد، طبعا این سازمان در دسته بندی ها همراه و همگام مستکبران قرار دارد و از این رو اعتماد ها را از دست داده است.
کد خبر: ۸۷۰۵۸۷۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

علی اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص ادعا های حقوق بشری آمریکا اظهار کرد: در علوم سیاسی اصطلاحی به نام فرار به جلو وجود دارد به این معنی که گروهی که دارای جرم های متعددی هستند برای اینکه فلش ها آنان را نشانه نگیرند دائم اظهار می کنند که جرم زیاد شده است.

وی ادامه داد: این وضعیتی است که آمریکا آن را دنبال می کند، دائم از آمار بالای جرم سخن می گویند و اظهار نگرانی‌ آنان در خصوص حقوق بشر گوش فلک را نیز کر کرده است حال آنکه آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است که جنایات متعددی را در فلسطین و لبنان صورت می دهد، از اعمال ننگین عربستان سعودی دفاع می کند، مستقیما در طبس نیرو پیاده می کند تا نظام ایران را از بین ببرد و در عین حال در ترور بیش از 12000 شهید در ایران به صورت مستقیم و غیر مستقیم  دست داشته است.

قبادی تبیین کرد: با تمام خباثت هایی که آمریکا در خصوص ایران روا داشته است دائما ایران را ناقض حقوق بشر معرفی می کنند تا فلش ها به سمت خودشان برنگردد تا در برابر رسانه های بین المللی و افکار عمومی جهانی پاسخگو نباشند و باطنا آگاهی دارد که افکار عمومی با آنها مراه نیست.

این کارشناس توضیح داد: نمونه عدم هماهنگی افکار مردم با تفکر حکومتی آمریکا همراهی مردم این کشور و اروپایی ها با روز جهانی قدس بود که البته با قدرت رسانه ای که در دست استکبار جهانی است فعلا می توانند از نشر آن جلوگی کنند و سوار بر این موج باشند.

وی با یادآور شدن عملکرد سازمان ملل در خصوص اقدامات رژیم های استکباری تشریح کرد: در چند سال اخیر خصوصا طی چند ماه گذشته بسیاری از امید ها از سازمان ملل بریده شده است و هیچ کس نمی‌تواند با اقدامات این سازمان هماهنگ باشد، نمونه اش هم خارج کردن عربستان از لیست کشور‌های کودک کش است که اعتراضات زیادی را نیز به همراه داشت.

وی افزود: حامی حقوق بشر بودن از جانب سازمان ملل سالها است که زیر سوال رفته، هرگز دیده نشده که رایی علیه آمریکا در این سازمان داده شود و یا ماخذه ای علیه این نظام صورت گیرد، طبعا این سازمان در دسته بندی ها همراه و همگام مستکبران قرار دارد و از این رو اعتماد ها را از دست داده است.

قبادی متذکر شد: وقتی سازمان ملل در برابر قضایای چون بلک واتر در آمریکا،فجایع صورت گرفته توسط رژیم صهیونیستی، داعش و حتی اقدامات صدام سکوت می کند این همه شعار واقعا جای علامت سوال بزرگی دارد.

وی اضافه کرد: تا زمانی که سازمان ملل از جیب آمریکا تامین می شود و فراتر از آن تا زمانی که مقر آن در آمریکا قرار دارد نمی توان انتظاری جز تبعیض داشت.

قبادی با بیان این نکته که همه مبانی حقوق بشر واقعی در آموزه های اسلامی وجود دارد و ایران عزیز نیست از همه آنها تبعیت دارد عنوان کرد: حقوق بشری که سازمان ملل تعریف می کند همانی است که با خواسته های آمریکا در یک جهت قرار دارد، برتر بودن 5 دولت از سایرین و داشتن حق وتو نهایت بی عدالتی است در این شورا حقی برای  بیش از یک میلیارد و 200میلیون مسلمان در نظر گرفته نشده و اصولا جای امکان آنها را نادیده گرفته اند.

قبادی در ادامه این گفتگو در خصوص ضربه هایی که در تمام سالهای پس از انقلاب آمریکا از مجرای حقوق بشر به ایران وارد کرده تصریح کرد: امام راحل در سخنی طلایی می فرمایند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند در خصوص این موضوع هم صادق است البته ما منکر ضرر های مالی و اقتصادی نیستیم ولی همه اینها هرگز نتوانسته به باور اسلامی و انقلابی ما ضربه ای وارد آورد.

علی اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی در خاتمه گفت: آمریکا در تمام مراوده های خود با ایران خبیثانه رفتار کرده و از موضع بالا به ایران نگاه کرده است، طرح های یک جانبه ای در برابر ایران در پیش گرفته است و همواره بر کینه توزی خود اسرار داشته ولی به یاری خداوند هرگز نتوانسته است در رسیدن به خواسته های موفق باشد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها