مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقه قرآنی مدهامتان طی مرداد امسال خبرداد.
کد خبر: ۸۷۰۵۸۸۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسبج از لرستان ،حجت الاسلام موسوی گفت: مرداد ماه امسال تا نیمه اول شهریور مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان برگزار می شود.

وی افزود: مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآن «مدهامّتان» نیز آذر ماه امسال برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی، با بیان اینکه این دوره از مسابقات قرآنی در هشت رشته برگزار می شود، افزود: یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامّتان در رشته های قرائت، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، اذان، ترتیل، تفسیر، به صورت کشوری و استانی و رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز به صورت استانی برگزار می شود.

وی به شرایط سنی اشاره کرد و یادآورشد: رشته صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز در محدوده سنی ۱۵-۸ سال، رشته تفسیر محدودیت سنی ندارد و شرکت کنندگان در سایر رشته ها باید در رده سنی۳۰-۱۸ سال باشند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، با بیان اینکه این مسابقات ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور است، اذعان داشت: شرکت کنندگان می بایست جهت ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی www.javananemasajed.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات