جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساری خبر داد:

برگزاری اردوی هجرت دانش آموزی در مدارس محروم ساری

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساری از برگزاری اردوی هجرت ۱۰ روزه بسیج دانش‌آموزی برای مرمت مدارس مناطق محروم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۵۹۱۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،عبدالله جعفرزاده از اجرای  طرح جوانه‌ها در ۲۸۰ پایگاه بسیج در ۲ سرفصل مهارتی و تربیتی خبر داد و گفت  که در ایام تابستان برنامه‌های اردویی، مسابقات ورزشی نیز برای جذب حوانان به اوقات فراغت سالم به اجرا در می‌آید.
 
جعفرزاده در ادامه با بیان اینکه سپاه از ظرفیت‌هایی مانند سوله ورزشی، اردوگاه‌ها در راستای اجرای طرح جوانه‌های ساری استفاده می‌کند، اضافه کرد: هر ساله در سرفصل برنامه‌های بومی و محلی اجرای ۲ عنوان برنامه ساحل سالم و پارک پاک برگزار می‌شود.
 
وی هدف از برگزاری برنامه‌های بومی و محلی را ایجاد فضای شاد و سالم برای شهروندان عنوان کرد و گفت: اردوهای جهادی نیز که در طول سال به اجرا در می‌آید، در فصل تابستان پررنگ‌تر می‌شود.
 
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه اردوهای جهادی در مناطق محروم روستایی اجرا می‌شود، افزود: طرح اردوی هجرت ۱۰ روزه در سطح بسیج دانش‌آموزان برای مرمت مدارس مناطق محروم برگزار می‌شود.
 
جانشین سپاه ساری اعلام کرد :۲۰ حوزه در اردوهای جهادی بسج دانش آموزی فعالیت دارند.
 
جعفرزاده  به پرداخت وام‌های بسیج سازندگی در پروژه‌های زودبازده در غالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: این وام‌ها به متقاضیانی، مانند: مشاغل خانگی و کشاورزی از حداقل ۵ تا سقف ۳۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار