نماینده کارگران اخراج شده گرانیت آریا یزد در گفتگو با «بسیج»:

فیش‌های نجومی مدیران مانع افزایش 20هزار تومانی حق مسکن کارگران شد

نماینده کارگران اخراج شده گرانیت آریا یزد گفت: چندین سال است که کارگران بن مسکن 20 هزار تومانی دریافت می کنند و قرار بر این بوده است تا حق مسکن 40 هزار تومان برسد ولی در طی جلسات متعددی که توسط مدیران و مسوولان برگزار شد حق مسکن راه به جایی نبرده است و فیش‌های نجومی خود را مصوب کردند.
کد خبر: ۸۷۰۵۹۳۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

رضا مطهرنیا نماینده کارگران اخراج شده کارخانه گرانیت آریا یزد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: تا پیش از برجام، بهانه دولت برای رکود صنابع، تحریم های غربی بود و حالا که توافق هسته ای صورت گرفته و بخشی از تحریم ها از بین رفته است وضع صنایع بیش از پیش دچار رکود و بحران شده است. دولت نیز گویی وعده های پیش از برجام را یادش رفته و هیچ توجهی به ما ندارد.

وی با بیان اینکه حق مسکن کارگران در تونل فیش‌های نجومی محو شده است؛ افزود: چندین سال است که کارگران بن های مسکن 20 هزار تومانی دریافت می کنند و قرار بر این بوده است تا حق مسکن 40 هزار تومان برسد ولی در طی جلسات متعددی که توسط  مدیران و مسوولان برگزار شد، این افزایش 20 هزار تومانی حق مسکن کارگران راه به جایی نبرد و این در حالی است که همان مدیران فیش‌هایی نجومی دریافت می کردند.

مطهرنیا در خاتمه گفت: کارگران تنها قشری هستند که در عرصه های مختلف رسیدگی حقوقی و مزیتی نادیده گرفته می شوند، هیهات در جامعه اسلامی کارگران دستاویزی برای احقاق حق و مطالبات خود ندارند؛ باید اساس مشکلات اینچنینی که درصدد ضربه زدن به اهداف انقلاب اسلامی است شناسایی شود و در اولویت برخورد جدی قرار بگیرد.

ارسال نظرات