معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر به جز طرح کارت های خرید اعتباری کالای خانگی که سال گذشته به اجرا درآمد، برنامه و طرح جدیدی برای خروج صنایع از رکود نداریم.
کد خبر: ۸۷۰۵۹۶۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

محسن صالحی‌نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در گقتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص طرح های تسهیلاتی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای رونق صنایع و واحد های تولیدی، اظهار داشت: سال گذشته طرح وام های 25 میلیون تومانی خرید خودرو و همچنین طرح کارت های اعتباری خرید کالای خانگی را اجرا کردیم که البته طرح دوم همچنان در حال اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه طرح کارت های اعتباری دارای نقاط ضعف بود، افزود: ضعف های این طرح با توسعه جامعه هدف قطعا کاهش خواهد یافت و به نظر می رسد با این کار افزایش اقبال مشتریان را شاهد خواهیم بود.

صالحی‌نیا در پاسخ به این سؤال که آیا وزارت صنعت، معدن و تجارت برای خروج واحدهای صنعتی از رکود طرح جدیدی دارد؟ گفت: در حال حاضر به جز دو طرحی که سال گذشته به اجرا درآمد برنامه و طرح جدیدی نداریم.

معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سؤالی دیگر در خصوص جمشید آریا، مخترع خودروهای الکتریکی سازگار با محیط زیست اذعان کرد: تا کنون نام ایشان را نشنیده ام و اطلاعی نیز از فعالیت های وی ندارم.

ارسال نظرات