فرمانده سپاه غدیر تبریز:

انقلاب اسلامی برگرفته از عاشوراست

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه غدیر در جمع فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه های خواهران سپاه ناحیه غدیر در تالار احسان سازمان اوقاف انقلاب اسلامی را برگرفته از عاشورا عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۳۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، داود عباسی با اشاره به قیام اباعبدالله(ع) گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان و شهدا با اهدای جان خود همچون حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) رسالت سنگین پیام رسانی و دفاع از انقلاب را بر عهده گرفتند.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) نجات یافتگان از آسیب ها و آفت را کسانی عنوان کرد که به مساجد پناه آورده اند و امروز در مقابله هجمه های فرهنگی و شبکه های ماهواره ای راهبصیرت افزائی را در پیش گرفته اند.

عباسی نقش خواهران را در ظهور حضرت بقیه الله و جامعه و حکومت اسلامی اساسی دانست و افزود: خواهران نقش بسیار مهمی را در این راستا دارند و باید همه تلاش و توان خود را در این راه بکار گیرند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع در هفته حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: حضور منظم در گردهمائی روز حجاب عفاف تنها گوشه ای از نارحتی مردم به امر حجاب و بد حجابی ها و تبلیغ و هجمه دشمنان در مورد بد حجابی ها خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار