نخستین یادواره شهدای پایگاه پنجتن آل عبا همزمان با ایام ماه مبارک رمضان با عنوان «شهدای قطب نمای جامعه»، به همت حوزه 4 حضرت مریم(س) از حوزه‌های تابعه ناحیه میثم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۵۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این همایش که با حضور 850 نفر از بسیجیان این حوزه در مکان پایگاه پنج تن آل عبا برگزار شد، حجت الاسلام محمد نظیفی سخنران این مراسم، بیان داشت: شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی می باشند.
 
وی ادامه داد: این بزرگواران با حضور در جبهه های دور از وطن خود در کنار دفاع از اسلام عزیز که هدف نخست جهاد است از مرزهای ایران اسلامی نیز دفاع می کنند.

در ادامه مراسم راوی دفاع مقدس، دکتر باخرد به روایت خاطراتی پیرامون شهدا پرداخت.
 
وی بیان داشت: شهدا چراغ راه جامعه و قطب نمایی هستند که قطب حقیقت و راستی را به مردم نشان می دهند و ما باید به این ریسمان های محکم الهی تمسک جوییم.
 
وی در ادامه افزود: روش شهدا با خانواده هایشان به گونه‌ای بوده است که برای همه ما الگویی مناسب در چگونگی رفتار با اطرافیان است آنگونه که همسر شهید بابایی پس از 30سال هنوز خاطره ایشان را زنده نگهداشته است.

این مراسم با تجلیل از خانواده شهید مهاجر مدافع حرم ظاهر قاسمی و شهید مدافع حرم علیرضا خاوری وهمچنین تجلیل از خانواده های شهدای دفاع مقدس شهیدان داور پناه، محسن زاده طوسی، گوهری، فرهادی وحسین پور همراه بود.

در پایان مراسم از شرکت کنند گان  با  توزیع بسته های افطاری پذیرایی گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها