خبرهای داغ:
مدیر جمعیت هلال احمر گنبد کاووس خبر داد؛
مدیر جمعیت هلال احمر گنبد کاووس گفت:باتوجه به آب بندان بسیار گنبد کاووس دغدغه مسئولین غرق شدگی افراد با توجه به فصل گرماست.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۷۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، اصغر نودهی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت:باتوجه به سفر های تابستانی طرح تابستانی به صورت یک طرح ملی در تمام مراکز جمعیت هلال احمر کشور برگزار میشود.
وی افزود:یک پایگاه بصورت ثابت با تمام امکانات و تجهیزات در سه راهی اینچه برون و یک پایگاه سیار در مسیر گنبد-آق قلا تا حوزه روستای ایمر ملاساری را پوشش میدهد.
مدیر جمعیت هلال احمر گنبد کاووس ادامه داد:از 15تیرماه خدمات سفرهای تابستانی شروع شده و تعداد 300نفر در روز از امدادگران و نجاتگران متخصصی که دوره های باز آموزی را در اردیبهشت ماه آموزش دیدند آمادگی کامل جهت خدمات به مسافرین عزیز و حادثه دیدگان دارند. نودهی تصریح کرد:خوشبختانه جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس آمادگی لازم در ایام تعطیلات تابستان را دارد و مهمترین دغدغه و نگرانی بنده و مسئولین وجود آب بندان های فراوان و رودخانه ی شهر است که متاسفانه به دلیل فصل گرما جوانان و نوجوانان برای شنا وارد آنها شده و اغلب باعث غرق شدگی عزیزان میشود که نیاز است در مدیریت بحران شهرستان اقدامات لازم صورت گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها