مسئول بسیج سازندگی شهرستان رشتخوار در گفتگو با "بسیج" خبر داد
مسئول بسیج سازندگی شهرستان رشتخوار اظهار داشت: 25 نفر از نیروهای جهادی دانشگاه افسری امام حسین(ع) جهت خدمت‌رسانی به محرومین شهرشتان رشتخوار در 25 تیرماه اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۸۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
قاسم آجنگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: یکی از برنامه ها و هدف‌های اصلی بسیج سازندگی خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین جامعه است که به شدت مورد تاکید رهبری هم قرار گرفته است لذا بسیج سازندگی شهرستان با همکاری نهادهای کمیته امداد و فرمانداری نسبت به شناسایی مناطق محروم اقدام نموده و همچنین زمینه شناسایی و جذب نیروها و گروه‌های جهادی را جهت حضور در مناطق محروم فراهم نموده است.

آجنگان درابطه با عرصه ها و فعالیتهای بسیج سازندگی شهرستان افزود: عرصه های فعالیت طرح های بسیج سازندگی شاملخدمات رسانی به محرومین، بهسازی و زیباسازی و مرمت مدارس، منابع طبیعی و آبخیزداری، خدمات بهداشتی درمانی و عمران و آبادی روستایی، خدمات آموزشی و همچنین حمایت از جوانان در ایجاد شغل و طرح های اقتصاد مقامتی است

وی اذعان داشت: در راستای خدمت رسانی به محرومین در سطح شهرستان و مناطق محروم یک گروه جهادی 25 نفره از دانشگاه افسری امام حسین (ع) در 25 تیر ماه در شهرستان حضور خواهند یافت.

آجنگان گفت: ساخت 3دستگاه واحد مسکونی و تعدادی حمام و سرویس‌های بهداشتی و فعالیت های آموزشی در دستور کار بسیج سازندگی و گروه جهادی خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها