معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بیداری اسلامی در یمن، لیبی و ... متاثر از الگوی تعالی بخش ۸ سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: ایران اسلامی به‌عنوان مستشار عمق استراتژیکی آن در سوریه، عراق و جاهایی که نیاز وجود دارد کاملا”حضور و بروز دارد.
کد خبر: ۸۷۰۶۱۰۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ عباس بایرامی در مراسم طرح مودت که با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت محلات، مسئولان کانون‌های اقشاری، هیئت رئیسه مجمع بسیج، فرماندهان گردان‌های بیت المقدس و سرمربیان و مربیان و سرگروه‌های منتخب صالحین در رستم آباد برگزار شد اظهار کرد: بیش از ۳ هزار خانوار محروم و نیازمند گیلان هنوز سرپناه ندارند.

وی افزود: بسیج در یک حرکت مجاهدانه و انقلابی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) تا پایان سال هزار خانواده محروم فاقد مسکن را ساماندهی می‌کند که ۷۰۰ منزل از منازل محرومان تا پایان شهریورماه امسال افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به مأموریت انقلابی سپاه و بسیج مستضعفین را یادآور شد: این نهاد انقلابی به همراه فرزندان همیشه در صحنه خود هم در حوزه حرکت فرهنگی و تبلیغات نرم آمادگی کامل دارد و هم نسبت به حوزه‌های امنیتی حساس اشراف قوی دارد.

بایرامی با بیان اینکه بیداری اسلامی در یمن، لیبی و ... متاثر از الگوی تعالی بخش ۸ سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: ایران اسلامی به‌عنوان مستشار عمق استراتژیکی آن در سوریه، عراق و جاهایی که نیاز وجود دارد کاملا”حضور و بروز دارد.

وی با تجلیل از مقام شامخ شهدای شهرستان رودبار گفت: این شهرستان مهد پرورش شهدای بزرگی همچون سیدصادق شفیعی و صورتی است که بنده با آنان همرزم بودم و سردار شهید هدایت درویش‌وند از شهدا صالحین کشور که در زمان شهادت در کنار ایشان بودم.

به گزارش بسیج، امامان جمعه رودبار و رستم آباد، سرپرست فرمانداری رودبار و جمعی از مسئولان شهرستانی شهرستان رودبار نیز در این مراسم حضور داشتند.

ارسال نظرات