فانی گفت:با همکاری بسیج و آموزش و پرورش کارهای بسیار خوبی در زمینه برگزاری اردوهای راهیان نور صورت گرفته است و در اعزام های آینده درصدد توسعه کمی و کیفی این برنامه ها هستیم.
کد خبر: ۸۷۰۶۱۱۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،  علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اثرگذاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی گفت: آموزش و پرورش و سازمان بسیج مستضفعین در راستای ترویج فرهنگ دینی و ایثارو شهادت در بین دانش آموزان قدم های موثری برداشته اند و امسال شاهد اعزام بیش از 650هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور جنوب و غرب کشور با رعایت کامل اصول ایمنی و سلامت بودیم.
وی افزود: حضور دانش آموز در راهیان نور، آثار تربیتی و فرهنگی برای دانش آموزان به دنبال دارد.
فانی در خصوص اعزام های راهیان نور تاکید کرد: با همکاری بسیج و آموزش و پرورش کارهای بسیار خوبی در زمینه برگزاری اردوهای راهیان نور صورت گرفته است و در اعزام های آینده درصدد توسعه کمی و کیفی این برنامه ها هستیم.
 
وزیرآموزش و پرورش با اشاره به ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی دانش‌آموزان با سیره امامان، معصومین و فرهنگ نماز گفت: 600 دارالقرآن در سراسر کشور احیا شده است و تلاش کردیم تا کیفیت تدریس قرآن در مدارس را افزایش دهیم.
دکتر فانی خاطر نشان کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به تربیت همه جانبه دانش آموزان در بعد علمی، آموزشی، اعتقادی،سیاسی، اجتماعی، هنری و زیباشناختی، اقتصادی و حرفه‌ای، زیستی و فیزیکی دانش آموزان تأکید بسیاری شده است و تلاش داریم که دانش آموزان با فرهنگ کار، تولید،زندگی و... با درک موقعیت اقتصادی خود و جامعه آشنا شوند./م
ارسال نظرات