در مراسم گرامیداشت روز دهیاری و شهرداری در کوثر مطرح شد
امام جمعه کوثر با گرامیداشت 14 تیر روز شهرداری و دهیاری و تقدیر از تلاش شهرداری و دهیاران گفت: دهیاران روستا و شهردار وظیفه دارند زندگی مردم را در امور مرتبط با خود تسهیل و زمینه رفاه آنان را فراهم کنند.
کد خبر: ۸۷۰۶۱۸۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، این مراسم که در محل فرمانداری کوثر برگزار شد؛ حجت الاسلام بیگیبا گرامیداشت 14 تیر روز شهرداری و دهیاری و تقدیر از تلاش شهرداری و دهیاری ها اظهار کرد: دهیاران روستا و شهردار وظیفه دارند زندگی مردم را در امور مرتبط با خودتسهیل و زمینه رفاه آنان را فراهم کنند.

حجه الاسلام عسگربیگیاز دهیاران خواست با تبلیغ چهره به چهره کشاورزان و روستاییان را به پرداخت زکات تشویق کنند.

وی افزود: اگر مردم نسبت به پرداخت این فریضه الهی اقدام کنند برکت مال آنها بیشتر می شود.

در ادامه علیرضا علیپور فرماندار شهرستان کوثر نیز ضمن تبریک این روز شهردار و دهیاران را به تلاش بیشتر و عزم جدی تر فرا خواند.

علیرضا علیپور اضافه کرد: دهیاران و شهردار در این روز چهره واقعی مدیریت نوین روستایی و شهری، پیشرفت ها و دستاوردهای خود را به شهروندان ارائه می دهند تا با همدلی، هم افزایی و تعامل برای آبادانی شهر و روستای خود تلاش کنند.

فرماندار کوثر بیان کرد: دهیاران باید مبتنی بر قانون وظایف خود را به خوبی انجام دهند و بر مقررات حوزه کاری تسلط کامل داشته باشند.

وی گفت:۱۴ تیر ماه روز دهیاری را بهانه قرار داده و از تمامی دهیاران و شهرداری گیوی که با تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه در سنگر خدمت رسانی به اهالی شهرگیوی وروستائیان از هیچ کمکی دریغ نمی کنند، سپاس و قدردانی می نمایم.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از شهردار گیوی هدایایی نیز به دهیاران اهدا گردید.

ارسال نظرات