خبرهای داغ:

تشییع پیکر سردار عبدالرضا حاج علیانی در ستاد سپاه استان کرمانشاه

پیکر سردار عبدالرضا حاج علیانی، فرمانده سابق تیپ نبی اکرم (ص) در ستاد سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تشییع شد.
کد خبر: ۸۷۰۶۳۲۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر سردار عبدالرضا حاج‌علیانی، از فرماندهان نظامی دوران دوران مقدس صبح امروز در ستاد سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرماندهان قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف غرب و سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان، بسیجیان، روحانیان، بازاریان، خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، مسؤولان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور کرمانشاه انجام گرفت.

پیکر سردار حاج‌علیانی از مقابل سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه به سمت گلزار شهدای شهر کرمانشاه بر روی دستان هم‌رزمانش تشییع و در قطعه جانبازان به خاک سپرده شد.

این یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس با تحمل بیماری و رنج‌های ناشی از آن به‌علت پایین آمدن سطح هوشیاری به کما رفت و شب گذشته به‌دلیل شدت پیشرفت بیماری درگذشت.

حاج‌علیانی که در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف با رشادت و شجاعت حضور داشت و به فیض رفیع جانبازی نیز نائل آمد، پس از دوران دفاع مقدس نیز سوابق مدیریتی ارزشمندی داشته است.

همرزمان وی خاطرات شیرینی از اخلاص، ساده‌زیستی، خوش خلقی، شجاعت، ولایت‌مداری و ایمان این یادگار دوران حماسه و ایثار در ذهن دارند و علاوه بر آن نقش وی در مبارزه با ضدانقلاب در مناطق غرب کشور نیز برای هم‌رزمان وی غیرقابل فراموش شدن است.


ارسال نظرات