واکنش نماینده مجلس به اظهارات ابتکار در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

ابتکار به جای وعده30 ساله در زمان مقرر کاری کند

نماینده مردم خاش در مجلس گفت: ایشان به جای اینکه وعده سی ساله بدهند باید هر کاری می توانند در زمان مقرر و با توجه به اهمیت محیط زیست برنامه ریزی کرده و انجام دهند.
کد خبر: ۸۷۰۶۳۵۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهارات خانم ابتکار در مجلس گفت: ایشان به جای اینکه وعده 30 ساله بدهند باید هر کاری می توانند در زمان مقرر و با توجه به اهمیت محیط زیست برنامه ریزی کرده و انجام دهند.

وی افزود: ما این صحبت های خانم ابتکار را که می گویند 30 سال زمان لازم است تا مشکلات زیست محیطی حل شود قبول نداریم، محیط زیست و حفظ آن مثل ضرورت آب و نان و مسکن برای مردم است.

کرد تصریح کرد: دولت باید مسئله محیط زیست را مانند سایر مسائل مهم بداند و همانطور که باید در شاخص های آموزش و بهداشت و درمان کاری کنند در بحث محیط زیست هم باید اقدام کنند.

منتخب مردم در مجلس دهم اظهار داشت: مسئولان محیط زیست باید اعتبارات لازم را برای حل مشکلات زیست محیطی در نظر بگیرند و از آسیب های بیشتر در این حوزه جلوگیری کنند باید جلوی کسانی که به محیط زیست آسیب می زنند از جمله زمین خواران با جدیت گرفته شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار