آیت‌الله میرباقری:

اعمالمان را در پایان رمضان به امام زمان(عج) بسپاریم

کد خبر: ۸۷۰۶۳۶۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم و عضو مجلس خبرگان رهبری در صفحه مجازی خود به مناسبت نزدیک شدن به پایان ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در روز پایانی ماه رمضان، اعمالتان را به امام زمان(عج) بسپارید.

وی افزود: اگر در روز آخر ماه رمضان به اعمالتان مُعجب شوید، چیزی از این ماه بیرون نمی‌برید!

آیت‌لله میرباقری با اشاره به اینکه در روز پایانی ماه رمضان همه اعمالمان را به دست ولی‌مان بسپاریم، اظهار داشت: بهتر است که این اعمال را به ایشان هدیه کنیم، او که محتاج نیست و این هدیه معنایش این است که شما برای ما نگهداری کنید.

وی ادامه داد: سید بن‌ طاوس در اعمال شب نیمه‌شعبان می‌گوید که آخر شب به اعمال خود معجب نشوید! هیچ چیز از خودتان ندارید و خود را دست خالی ببینید! مبادا ما روز آخر ماه رمضان مُعجب شویم که ما روزه گرفتیم! اگر مُعجب شوید هیچ چیز از این ماه بیرون نمی‌برید!

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: بلکه بگویید که این اعمال از توفیقات خداوند است و آن را به دست امام زمان(عج) بسپارید تا آن را حفظ کنند و به امام زمان(عج) بگویید: شما این ناقابل را از طرف ما به خدا عرضه بدار.

وی گفت: ما باید به‌ شدت مراقبت کنیم آنچه را که در ماه رمضان به‌دست آورده‌ایم، از دست ندهیم، انسان می‌تواند وارد بهشت ماه رمضان بشود و دیگر او را بیرون نکنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار