خبرهای داغ:
مراسم چهلمین روز درگذشت حاجیه خانم، گل‌عنبر افتخاری، و یادبود فرزندان شهیدش علی و محمدرضا کریمی و خواهرزاده گرانقدرش شهید علیرضا بیگ‌محمدلو در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۶۳۸۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم یاد شده، پنج‌شنبه، 17 تیر ماه سال جاری، ساعت 17 تا 18:30 در حسینیه امامزاده علی(ع) واقع در خیابان تهران قدیم قزوین برگزار می‌شود.

گفتنی است: شهید محمدرضا کریمی، 30 خرداد ۱۳۴۹، در شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش عباس، کارگر کارخانه بود. دانش‌آموز سوم راهنمایی بود و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

این شهید بزرگوار بیست و دوم فروردین ۱۳۶۶، در شلمچه به شهادت رسید، پیکر او مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سال ۱۳۷۴، پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

شهید علی کریمی نیز دوم آذر ۱۳۳۹، در روستای چوبیندر از توابع شهر قزوین به دنیا آمد، تا پایان دوره ابتدایی درس خواند، او نیز کارگر کارخانه بود و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت.

این شهید بزرگوار نوزدهم اردیبهشت ۱۳۶۱، در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد، مزار او در گلزار شهدای شهر زادگاهش قرار دارد.

شهید علیرضا بیگ محمدلو، هفدهم شهریور ۱۳۴۶، در روستای خروس‌دره از توابع شهر بوئین زهرا به دنیا آمد، تا پایان سطح یک در حوزه علمیه درس خواند. روحانی بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. ششم فروردین ۱۳۶۷، در حلبچه عراق بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است

ارسال نظرات
پر بیننده ها