با حضور مسوولان سپاه و مردم صورت گرفت

برگزاری مراسم هفتم شهدای سپاه کردستان در مسجد انصارالرسول(ص) سنندج

مراسم هفتمین روز شهادت رزمندگان بومی سپاه بیت‌المقدس با حضور مسوولان سپاه و مردم قدرشناس کردستان و مسئولان در مسجد انصارالرسول(ص) شهرک شهید کاظمی سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۶۴۲۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم هفتمین روز شهادت رزمندگان بومی سپاه بیت‌المقدس کردستان ظهر امروز با حضور مردم قدرشناس کردستان و مسئولان در مسجد انصارالرسول(ص) شهرک شهید کاظمی سنندج برگزار شد.

حجت‌الاسلام حبیب حاتمی از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم معنوی با اشاره به تلاش‌های پرسنل مخلص سپاه برای جلوگیری از خدشه وارد شدن به امنیت پایدار کردستان اظهار داشت: مردم کردستان قدردان زحمات فرزندان خود در سپاه کردستان هستند.

وی به حمایت همه جانبه اقشار مختلف از تلاش‌های شبانه‌روزی سپاه در حراست از مرزها و حفظ امنیت جامعه گفت: روحانیون و طلاب هماره در صف نخست حمایت از تلاش‌های سپاه ایستاده‌اند.

استاد حوزه و دانشگاه با گرامیداشت یاد شهدای حرم تصریح کرد: آنچه امروز در سوریه و عراق در حال وقوع است توطئه استکبار و دشمنان اسلام علیه وحدت ملت‌های مسلمان است و همه باید در برابر این توطئه بزرگ هوشیار باشند.

وی با اشاره به جایگاه والای شهدا در مکتب اسلام گفت: با توجه به آیات قرآن کریم آنانی که در را خدا جان خود را فدا می‌کنند نمرده و نزد پروردگار روزی می‌گیرند.

شهیدان علی پویا، کامران حسین‌پور، جواد کاکه‌جانی و مصلح مرادی هفته گذشته در درگیری با اشرار و عوامل ضدانقلاب در کوهسالان سروآباد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در این درگیری یک گروه 11 نفره ضدانقلاب که قصد ورود به کشور را داشتند، توسط نیروهای سپاه کردستان شناسایی شده و به هلاکت رسیدند.

ارسال نظرات