خبرهای داغ:
معاون فرماندار هندیجان گفت:اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با محوریت حجاب و عفاف در هندیجان تأثیر گذار و مفیداست.
کد خبر: ۸۷۰۶۴۳۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبر نگار بسیج در هندیجان ،جلسه هماهنگی کمیته حجاب و عفاف امور بانوان و خانواده ظهر دوشنبه با حضور معاون فرماندار ،رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از بانوان ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

امیر علی توسلی در این جلسه اظهار کرد: با محوریت بانوان در مانور حجاب وعفاف نمایشگاه محصولات فرهنگی در هندیجان برگزار می شود.


وی افزود:اجرای همایش پیاده روی ، ویزیت رایگان ، نمایشگاه عکس ، قصه گویی و نقاشی از برنامه های مهم در مانور حجاب وعفاف است که برای خانواده ها و مخصوصا نسل جوان  تأثیر گذار است.

وی  بابیان دعوت از بانوان هندیجان در مانور حجاب وعفاف گفت:حضور گسترده بانوان هندیجان در مانور حجاب وعفاف حرکتی آگاهانه و با بصیرت در  روشنگری شهروندان برای مقابله با خطرات  ناشی از بد حجابی است.

توسلی معاون فرماندار هندیجان عنوان کرد:خیلی از شبکه های ماهواره ایی و اینترنتی در کشورهای بیگانه جوانان ایران را هدف قرار داده اند که با الگو سازی معارف اسلامی و راه وروش زندگی اهل بیت (ع ) می توان جلوی نفوذ این شبکه های را گرفت.

وی با اشاره به افزایش محصولات فرهنگی در جامعه  بیان کرد: باحمایت از تولید ات داخلی در نوع دوخت چادرها و لباس های اسلامی   برای خواهران وحتی برادران را در جامعه افزایش داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها