خبرهای داغ:
رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) هندیجان گفت:در سه مرحله از ماه مبارک رمضان مراسم سفر ه اطعام برای ایتام و خانواده های بی بضاعت در هندیجان اجراء شد.
کد خبر: ۸۷۰۶۴۵۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،سفره اطعام برای ایتام و خانواده های بی بضاعت و بی سرپرست تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) در هندیجان دوشنبه شب با حضور فرماندار ،رییس اداره کمیته امداد و جمعی از یتیمان و خانواده های بی بضاعت و بی سرپرست تحت پوشش در مسجد زین العابدین (ع) کوی فرهنگیان هندیجان برگزار شد.

بهمن قنواتی در  مراسم اطعام اظهار کرد:با مشارکت بیش از ۴۰خیرین از جمله تعاونی لنج داران هندیجان با هزینه مبلغ ۱۰میلیون تومان در سه مرحله سفره های اطعام برای یتیمان و خانواده های بی بضاعت و بی سرپرست در هندیجان برگزار شده است.

وی افزود: با مشارکت خیرین و معتمدین و پرسنل اداره کمیته امداد امام (ره)طرح مفتاح جنه و حامیان مولی در هندیجان برگزار و  ۱۸۰سبد غذایی با هزینه مبلغ ۱۵میلیون تومان در روستاها و نقاطی از شهرستان توزیع شد .

وی بابیان برگزاری محفل انس با قرآن در هندیجان گفت:در ۲مرحله محفل انس با قرآن با تعداد بیش از ۸۰نفر برای خانواده ها و دانش آموزان خواهر وبرادر تحت پوشش در هندیجان برگزار شد.

قنواتی رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره ) در هندیجان عنوان کرد:  جهت آگاهی خانواده های مدد جو تحت پوشش  نمایشگاه عکس مبارزه با مواد مخدر در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) هندیجان به تعداد ۹۰عکس برگزار شده است.

وی با اشاره به اردوهای زیارتی در ایام تابستان بیان کرد:در قالب طرح های اوقات فراغت ۴۰نفر از خانواده های بی بضاعت و ۸نفر دانش آموز و دانشجو تحت پوشش  به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها