یکی از بسیجیان پایگاه شهید کشاورز شهرستان ماهنشان:
هدف از تشکیل اردوهای جهادی در این پایگاه دستیابی به اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و کمک به مردم محروم و نیازمند است.
کد خبر: ۸۷۰۶۴۷۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، یکی از بسیجیان پایگاه شهید کشاورز گفت: هدف از تشکیل اردوهای جهادی در این پایگاه دستیابی به اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و کمک به مردم محروم و نیازمند است که در این راستا استقبال جوانان و نوجوانان که با شور و شعف خاصی در این برنامه ها جهت دستگیری از محرومان حاضر می شوند بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: ما بسیجیان هرکجا که احساس کمک رسانی و دستگیری از نیازمندان باشد حاضر شده و در راستای رفع محرومیت و مشکل هم نوعان اقدام می کنیم که امروز با توجه به اینکه بیشترین محصولات باغداران ماهنشانی زردآلو است و چیدن آن بسیار مشکل می باشد در باغ یکی از سالخوردگان روستای بهستان حاضر شدیم و کمک کردیم .

گفتنی است، حرکت‌های جهادی مصداق بارز اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است و ارزش کار جهادگران امروز کمتر از جهاد رزمندگان ۸سال دفاع مقدس نیست بلکه با زبان روزه و زیر آفتاب سوزان جهادی دشوارتر است. به‌درستی که جهاد با اردوهای جهادی بسیج سازندگی ادامه دارد.

اردوهای جهادی یک فرصت بسیار مغتنم برای رهایی از نفس است و از جمله فعالیت‌های تشکل بسیج سازندگی است که هر سال با هدف تقویت روحیه خودباوری، تقویت اعتماد به نفس در بسیجیان، ایجاد اعتماد عمومی و خوش بینی میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تربیت نیروهای متخصص و متعهد و درد آشنا برای آینده و آشنا کردن جوانان با محرومیت‌ها و محدودیت‌های جامعه برگزار می‌شود.

در واقع مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی، سازندگی است؛ این گذر از خود و اجابت حق بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین غنیمتی است که از این سفر برای آدمی می‌ماند ضمن اینکه رسالتی بر دوش جهادگران است و آن توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه است.

در همین راستا ۲۰نفر از بسیجیان شهرستان ماهنشان از پایگاه مقاومت شهید کشاورز نیز در قالب برگزاری اردوهای جهادی در روستای بهستان جهت کمک به جمع آوری محصولات افراد سالخورده اعزام و در عرصه اقتصاد مقاومتی فعالیت کردند.

 
ارسال نظرات