جانشین فرمانده سپاه شهرستان سقز اعلام کرد
جانشین فرمانده سپاه شهرستان سقز از اسکان ۲۰ هزار نفر از رائران کاروان‌های راهیان نور در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۶۴۹۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ حق‌رضا نادرپناه در جلسه کمیته شهرستانی فرهنگی اردوی راهیان شمالغرب کشور در فرماندای سقز با بیان اینکه ۲۲۰ هزار نفر از ۳۱ استان کشور از تاریخ ۱۹ تیرماه تا پایان تابستان سال جاری از مناطق عملیاتی غرب کشور از جمله شهرهای مریوان، بانه و سردشت بازدید خواهند کرد، گفت: در این راستا، بیش از ۲۰ هزار نفر زائر در شهرستان سقز اسکان داده می شوند.

وی با بیان اینکه این اقدام به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر و تجلیل از دلاور مردی های هشت سال دفاع مقدس است، گفت: این زائران بیشتراز استان های اصفهان، شیراز و تهران هستند که در از زمان غائله کردستان در منطقه حضور داشته اند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان سقز به شیطنت های دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از جمله ترورهای خیابانی، غائله های گنبد، ترکمن صحرا و کردستان و کودتاه نوژه اشاره کرد و اظهار داشت:دشمن بعد از ناکامی در این توطئه ها، جنگ هشت سال دفاع مقدس را به راه انداخت.

وی بیان کرد: دشمن به دنبال تضعیف باورها و ارزش ملی و اسلامی است که راه اندازی شبکه های ماهواره ای با پخش هزاران ساعت در روز در این راستاست که جوانان باید با ترفندهای دشمن آشنا شوند.

سرهنگ نادرپناه ادامه داد:۱۸۸ هزار شهید برای تثبیت انقلاب ایران اسلامی تقدیم شده است که ۱۷۲ هزار از آن شهیدان مربوط به هشت سال دوران دفاع مقدس بوده و ۱۶ هزار نفر نیز بر اثر بمباران های دشمن شهید شده اند.

وی گفت: از دیگر برنامه های ستاد کاروان راهیان نور شهرستان سقز اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور و شمال غرب کشور است که در تابستان سال جاری زائرانی از شهرستان سقز به مناطق شمال غرب کشور اعزام می شوند.

ارسال نظرات