مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران خبر داد:
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از برگزاری همایش تجلیل از مروجان اخلاق اسلامی ورزش مازندران در قائم شهر برای نخستین بار در کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۶۵۱۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سیدجواد حسینیان با اشاره به اینکه بسیاری از شهدای مدافع حرم مازندران ورزشکار بودند  گفت: این شهدا از جان و لذت‌های مادی خود گذشتند تا عزت را برای کشور به ارمغان بیاورند.

وی با اشاره به اینکه در مازندران اراده‌ای جدی برای ورود به مباحث فرهنگی وجود دارد، تصریح کرد: در بسیاری از مسابقات نام و یاد شهدا گرامی داشته می‌شود و این بسیار با ارزش است.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با اشاره به اینکه سازمان بسیج ورزشکاران و اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران برنامه‌های زیربنایی مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، تربیتی، اخلاقی، همایش‌های مختلف، نهضت ما زنده‌ایم در استان برگزار می‌کند، تصریح کرد: از مروجان اخلاق اسلامی در ورزش برای نخستین بار در کشور در شهرستان قائم شهر نیز تجلیل به عمل می‌آید.

وی در گفتگو با بصیر نیوز گفت: این برنامه‌های ورزشی در ماه مبارک رمضان در راستای تقویت روحیه پهلوانی می‌تواند تاثیرگذار باشد و  نیاز است برنامه‌ها ویژه‌تر دیده شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها