مسئول بسیج جامعه زنان:

حجاب بانوان مورد هجمه فرهنگی دشمنان قرار دارد

حجاب و عفاف بانوان مورد هجمه سنگین دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
کد خبر: ۸۷۰۶۵۱۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،مسؤول بسیج جامعه زنان ابهر با تبریک عیدسعید فطر، گفت: حجاب و عفاف بانوان مورد هجمه سنگین دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، بنابراین باید با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های آنها همت کرد.

معصومه مردانی با اشاره به اهمیت مقوله حجاب و عفاف، افزود: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثیر بسزایی در تحکیم بنیان خانواده و ایجاد امنیت و سلامت جامعه دارد، لذا کوشش برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ارتقاء فرهنگ عمومی و تحکیم بنیان خانواده خواهد شد.

وی در بیان برنامه های شاخص هفته حجاب و عفاف در شهرستان ابهر اظهار داشت: در همین راستا بسیج جامعه زنان ابهر در سال ۹۵ برنامه گردهمایی هزار نفری بانوان را در هفته حجاب و عفاف در نظر گرفته که در 21تیرماه در چهارمین روز از هفته حجاب و عفاف به صورت گردهمایی درمصلای نماز جمعه و راهپیمایی برگزار خواهد شد.

مردانی در تشریح برنامه های هفته حجاب و عفاف تصریح کرد: برگزاری برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی،برگزاری کارگاه مادران، پرچم داران مقابله با جنگ نرم ،کارگاه مهارت های زندگی ویژه دختران، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف، تجلیل از بانوان محجبه در ادارات شهرستان ابهر، برپایی ایستگاه مشاوره مذهبی، اهدا شاخ گل در بین بانوان و سایر برنامه‌های ارزنده در طول هفته حجاب و عفاف برگزار می‌شود.

مسؤل جامعه بسیج زنان سپاه ناحیه در پایان با اشاره به نامگذاری روزشمار هفته «عفاف و حجاب» خاطر نشان ساخت: برای روزهای 18 تا ۲۱ تیرماه سال جاری، عناوین «حیا عفاف و غیرت حافظ خانواده »، «عفاف و حجاب آامنیت و آرامش اجتماعی ،احترام به حقوق شهروندی» و «عفاف و حجاب، هویت، خودباوری فرهنگی» در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، برای روزهای ۲۲ تا ۲4 تیرماه سال جاری، نیز به ترتیب عناوین «عفاف و حجاب ،تولید و مصرف پوشش عفیفانه »، «عفاف و حجاب، عزت مرد، کرامت و منزلت زن»، « عفاف و حجاب کاهش طلاق و آسیب‌های اجتماعی» انتخاب شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار