نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

انتقاد از عدم موضعگیری سریع دستگاه دیپلماسی در قبال ترورهای عراق

محمد اسماعیلی گفت: عدم موضع گیری به موقع دولت و وزارت خارجه در قبال این اتفاق نشان‌دهنده ضعف کارایی دیپلماسی ماست که برخی اوقات از جانب دولت و وزارت خارجه مشاهده می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۶۵۹۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
محمد اسماعیلی نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص انفجارات اخیر عراق تصریح کرد: این اتفاقات که توسط تروریست ها  با حمایت امریکا و دولت‌های منطقه صورت می‌گیرد نشان‌دهنده این است که آن‌ها نمی‌خواهند آرامش در عراق حاکم شود از این رو داعش و سایر گروه‎های تروریستی از کانال‌های مختلف در آنجا تقویت می‌شوند.

اسماعیلی بیان کرد: قاعدتا دولت و به ویژه شخص رئیس جمهور و وزیر امور خارجه باید موضع سریع، صریح و محکمی در قبال این اتفاق داشته باشند، علت اینکه چرا در قبال این قبیل اتفاقات مواضع صریح و سریعی نمی‌گیرند را باید از خودشان سوال کرد.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه هر اقدام تروریستی در هر جای دنیا محکوم است تاکید کرد: این اتفاق اخیر بغداد نیز از طرف نظام جمهوری اسلامی ایران نیز محکوم است.

اسماعیلی در خاتمه عنوان کرد: عدم موضع گیری به موقع دولت و وزارت خارجه در قبال این اتفاق نشان‌دهنده ضعف کارایی دیپلماسی ماست که برخی اوقات از جانب دولت و وزارت خارجه مشاهده می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار