آئین اختتامیه برنامه های عقیدتی ماه مبارک رمضان در نماز خانه سپاه ناحیه اردل برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۶۶۱۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مسلم رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل در این مراسم بیان داشت: شب عید سعید فطر از شبهای بسیار مبارک است و در فضیلت و اهمیت آن همین بس که در روایات اهمیت آن کمتر از شب قدر نیست و توصیه به عبادت واحیاء در این شب شده است.

رضایی از اعمال مخصوص این شب تکبیر مخصوص بعد از نماز مغرب و عشا ء و نماز صبح و نماز عید می توان نام برد و همچنین زیارت امام حسین (علیه السلام) از اعمال با اهمیت این شب عزیز است.

وی، با اشاره به اهمیت پرداخت زکات فطره تا ظهر روز عید سعید فطر، اضافه کرد: کنارگذاشتن فطریه از اعمال بسیار سفارش شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اردل، در ادامه با اشاره به روایتی از امام علی (علیه السلام) افزود: عید فطر برای کسانی است که روزه شان مقبول و شب زنده داریشان را سپاسگذار بودند.

در حاشیه این مراسم، پرویز خدابخشی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه اردل گفت: کلاس های اخلاق، نور مبین ویژه نیروهای پایور، کلاس های اخلاق و روخوانی و روانخوانی ویژه نیروهای وظیفه و محفل انس با قرآن از برنامه های اجرا شده در ماه مبارک رمضان امسال می باشند.

گفتنی است:‌در این مراسم از فعالان برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان تجلیل شد.

ارسال نظرات