فرمانده سپاه ناحیه بردسکن شجره طیبه بسیج را پرچم‌دار ترویج فرهنگ اسلامی در مقابله با تهاجم فرهنگی دانست.
کد خبر: ۸۷۰۶۶۳۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، نشست سالیانه طرح مودت فرماندهان حوزه ها و رده های مقاومت بسیج شهرستان بردسکن به همراه خانواده های بسیج با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه بردسکن در محل تکیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان بردسکن برگزار شد.
 
سرهنگ دوم پاسدار علی محبی فرمانده سپاه بردسکن تصریح کرد: ایجاد انس و الفت میان فرماندهان و خانواده‌های بسیج برای اجرای هرچه بهتر ماموریت‌های بسیج است که در حقیقت حفظ ارزش‌ها و ارمان‌های انقلاب اسلامی از مهم‌ترین ماموریت‌های بسیج محسوب می‌شود.
 
وی افزود: بسیج پرچمدار ترویج فرهنگ اسلامی در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است و تقویت روحیه شادابی و نشاط در خدمت گذاری به خانواده بسیج را دنبال می‌کنیم و ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی در بین خانواده‌ها را تقویت خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: مأموریت‏های بسیج با کمک و حضور فرماندهان پایگاه‏ها اجرایی می ‏شود و قطعاً خانواده‏های آنان در این راه نقش بی ‏بدیلی در موفقیت‏های بسیج دارند.
 
سرهنگ محبی گفت: دین مبین اسلام همواره بر ترویج و تحکیم محبت و مودت در بین مسلمانان تاکید بسیار فراوانی دارد به طوری که در آیات متعددی از قرآن کریم بر این اصل تاکید شده است.
 
وی افزود: از آنجایی که فرماندهان بسیج که رسالت تبلیغ و تعظیم شعائر الله را در عرصه فرهنگی جامعه بر عهده دارند همواره نیازمند همراهی و حمایت معنوی خانواده ها می باشد لذا هر ساله برای پاسخگویی به این سنت حسنه نشست های سالیانه  مودت، با حضور فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت به همراه خانواده  آنها را برنامه ریزی می کنیم.

وی آشنا شدن خانواده‌های بسیجیان با یکدیگر و همچنین آشنایی آنها با اهمیت کار فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج را از با اهمیت‌ترین محورهای نشست مودت عنوان کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها