پیام خون شهدا پشتیبانی از ولایت فقیه است

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه و دفاع از ارزش های اسلامی بزرگترین پیام خون شهدا است.
کد خبر: ۸۷۰۶۷۱۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار "غلامعباس غلامزاده" در مراسم افطاری خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، بازنشستگان و ایتام فرماندهی انتظامی استان با اشاره به جانفشانی شهدای گرانقدر و ایثارگران از ابتدای نهضت اسلامی تاکنون اظهار کرد: نکته مشترک پیام شهدا که در وصیت نامه این عزیزان نیز به روشنی دیده می شود پشتیبانی تمام عیار از جایگاه ولایت فقیه و دفاع از ارزش های اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: این پیام وظیفه ما را بسیار سنگین می کند و باید در لحظه لحظه خدمت خود در جهت اشاعه فرهنگ شهادت و ایثار از هیچ تلاشی دریغ نکنیم که کوتاهی در انجام این رسالت بزرگ ما را در روز جزا شرمنده شهدا خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باب شهادت در ناجا همچنان مفتوح است بیان کرد: این افتخاری بسیار بزرگ برای نیروی انتظامی است و کارکنان ناجا به عنوان مجاهدان فی سبیل لله در جای جای کشور اسلامی در ماموریت های مختلف مشغول تلاش و ایثارگری برای دفاع از کیان اسلامی و تثبیت امنیت هستند و در این راه نیز شهدای زیادی تقدیم نظام مقدس اسلامی شده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: آسایش و آرامش امروز ما در نتیجه فداکاری و جانفشانی شهدا و ایثارگران به دست آمده و این جوانان برومند با گذشتن از بهترین سرمایه خود نگذاشتند کوچکترین خدشه ای به ارزش های انقلاب اسلامی وارد شود که این خود در تاریخ ایران اسلامی و برای نسل های آینده ماندگار خواهد بود.

در ادامه این مراسم رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان نیز در سخنان کوتاهی با تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران گفت: خدمت به خانواده این عزیزان یک وظیفه همگانی است و بر عهده همه رهروان راه شهدا است که ضمن پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت از خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان تجلیل کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایا از این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار