خبرهای داغ:
در جوار شهدای وادی رحمت تبریز؛

ضیافت افطاری امدادگران خیر سپاه عاشورا برگزار شد

خبرگزاری بسیج: رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز در این ضیافت افطاری گفت: در کنار مزار شهدا در فضائی بسیار دل نشین و آکنده از معنویت، دور هم جمع شدیم تا میثاق دوباره با شهدا و آرمان های آن ها داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۰۶۷۴۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، دکتر پرویز اسدی در ادامه هدف دیگر این سنت حسنه را تبلیغ عمل نیک خیرین به منظور ترویج فرهنگ خیر رسانی عنوان کرد و افزود: خیررسانی از معروف ترین کارهاست و امید است که دل هایمان بیشتر با کار خیر از همیشه متحد و مطیع امر ولایت باشد .

وی ادامه داد: امروز امدادگران خیر در این ضیافت با دوستان و همرزمان قدیمی خود ضمن تجدید دیدار، موجب جذب حتی یک نفر خیّر برای رفع نیاز یک یا چند خانواده نیازمند می شوند.

دکتر اسدی اظهار داشت: هیئت امدادگران عاشورایی، مجموعه ای متشکل از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که عمده آن ها کسوت مقدس امدادگری و درمان رزمندگان را عهده دار بودند که در طول سالیان تاسیس، با جذب خدمات متخصصین متعهد و ارائه کمک های مادی، فکری و معنوی سرمنشاء خدمات شایانی شده اند.

ضیافت افطاری خیرین امدادگران عاشورا به میزبانی هیئت امدادگران عاشورا و بیمارستان شهید آیت الله محلاتی تبریز در گلزار شهدای تبریز با حضور خیّرین هیئت امدادگران عاشورا و مسئولان عرصه بهداشت و درمان اذربایجان شرقی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها