از 18 تا 24تیرماه؛

نمایشگاه عفاف و حجاب در خرم‌آباد برگزار می‌شود

دبیر اجرایی نمایشگاه عفاف و حجاب در خرم آباد گفت: این نمایشگاه از تاریخ 18 تا 24تیرماه سال جاری در محل پارک کیو برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۶۷۶۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسبج از لرستان ،زهرا خادمی گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب به مدت یک هفته از 18تا24تیرماه امسال در محل پارک کیو خرم آباد برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه با همکاری نهادهای فرهنگی ازجمله سپاه پاسداران،سازمان تبلیغات و قرارگاه صاحب‌الامر و از طرف مجمع مشورتی جوانان استان جبهه فرهنگی عفاف وحجاب برگرار می شود.
دبیر اجرایی نمایشگاه عفاف و حجاب گفت: این نمایشگاه دارای 12غرفه که سه غرفه برای تولیدات و عرضه محصولات داخلی است و غرفه های دیگر برای محصولات نرم‌افزاری،کتاب،نشریه مسابقات و همچنین یک غرفه برای کودکان است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی ایستگاه‌های پاسخ به سؤالات شرعی،مشاوره مذهبی پیرامون عفاف و حجاب،نمایشگاهی از جنگ نرم در حوزه زن و خانواده عفاف و حجاب،معرفی شهدای شاخص کشور فروش لوح فشرده و کتاب‌های ارزشی همراه با تخفیف درمسیرراهپیمایی و نمایشگاه ایجاد زمینه حضور همراه با مطالبه کودکان و نوجوانان با شعار جامعه اخلاقی آینده بهتر از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

ارسال نظرات