خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه غدیر تبریز در جلسه تکریم هفته حجاب و عفاف گفت: بهترین راه مقابله با نفوذ و هجمه دشمنان فرهنگ سازی حجاب است.
کد خبر: ۸۷۰۶۷۶۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، داود عباسی افزود: در مسئله حجاب خانواده نقش اساسی و عمده ای دارد که متاسفانه دشمنان با برنامه ریزی و هجمه فرهنگی توسط ماهواره و گوشی موبایل درصدد کمرنگ کردن عفت و حجاب است.

وی ایمان به خدا، توکل و برنامه زندگی اهل بیت(ع) را تنها راه در امان ماندن هجمه دشمنان دانست و ادامه داد: خواهران با مطالعه بر زندگی پرخیر و برکت حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) و الگو قرار دادن آن بزرگوران در زندگی خود به راحتی می توانند در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کنند.

عباسی مطالبه حجاب از مسئولان توسط افراد با ایمان و مسلمان در گردهمائی روز حجاب را تنها یکی از راه های اعتراض به بدحجابی دانست و تاکید کرد: فریضه امر به معروف توسط افراد قابل و آشنا موجب کم شدن بد حجابی خواهد شد.

وی برگزاری نمایشگاه های حجاب و عفاف، ایجاد فروشگاه های مناسب حجاب در خصوص عرصه لباس با قیمت مناسب و جنس بهتر، تولید مستندات تلویزیونی و ایجاد برنامه های متنوع در خصوص اهمیت حجاب را از برنامه های دیگر فرهنگ سازی حجاب دانست.

ارسال نظرات