فرمانده سپاه چالوس عنوان کرد:

طرح ساحل سالم با رنگ و بوی اقتصاد مقاومتی/ ایجاد یادمان شهدای مدافع حرم در ساحل

فرمانده سپاه چالوس با اشاره به اینکه در طرح ساحل سالم و پارک پاک چالوس، اقتصاد مقاومتی را محور قرار دادیم، افزود: یادمان شهدای مدافع حرم، هسته‌ای و دفاع مقدس نیز در این طرح‌ها ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۷۰۶۷۷۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،علی رئیسی بعد از ظهر امروز در افتتاحیه پنجمین ساحل سالم و پارک پاک چالوس با اشاره به اینکه گردشگری یکی از پُرجاذبه‌ترین عرصه‌هایی است که می‌توان در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی و جذب جوانان اقدامات خوبی را انجام داد ،بیان کرد: امسال نیز در مناطق ساحلی رادیو دریا و تفرجگاه نمک‌آبرود طرح‌های ساحل سالم و پارک پاک اجرا می‌شود، اظهار کرد:

سرهنگ علی رئیسی با بیان اینکه  مسافران و گردشگران زیادی در ایام تعطیلات تابستان به چالوس سفر می کنند، گفت:برای پر کردن اوقات فراغت،برنامه‌های فرهنگی با محتوا در این حوزه باید اجرا شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس به تجارب ساحل سالم و پارک پاک در سال های گذشته اشاره کرد و افزود: تلاش می‌شود تا برنامه‌هایی با کیفیت بیشتری  اجرا شود.

وی با بیان اینکه چالوس در سه دوره متوالی به‌عنوان رتبه نخست استانی را در طرح ساحل سالم و پارک پاک را به‌دست آورده است، اظهار کرد: ساحل چالوس فضای لازم را برای اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها را ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس با اشاره به اینکه در پنجمین طرح ساحل سالم و پارک پاک چالوس، اقتصاد مقاومتی را محور قرار دادیم، افزود: یادمان شهدای مدافع حرم، هسته‌ای و دفاع مقدس نیز در این طرح‌ها ایجاد شده است.

وی با اشارهبه برنامه های طرح ساحل سالم تصریح کرد: طرح  ساحل رادیو دریا از امشب با مسؤولان شهری رسماً افتتاح می‌شود.

رئیسی ادامه داد : غرفه‌های متعدد فرهنگی، هنری، ایستگاه نقاشی، مشاوره‌های رایگان خانواده، ویزیت رایگان پزشکی، اجرای سرودهای ملی و مذهبی، دعوت از نخبگان علمی، ورزشی، فرهنگی،سبک زندگی ایرانی اسلامی و... از جمله برنامه‌های سپاه و بسیج در ساحل سالم و پارک پاک چالوس است.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه وظیفه سپاه فقط حضور در جنگ سخت نیست، بیان کرد:  حقیقت طرح ساحل سالم و پارک پاک نمایش اقتدار سپاه و بسیج در اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار