خبرهای داغ:
اختتامیه کلاس های قرآنی ماه مبارک رمضان در ستاد سپاه صاحب الزمان (عج) با حضور حجت الاسلام غفاری پور و معاون هماهنگ کننده سپاه استان اصفهان و کلیه ی کارکنان در نماز خانه ستاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۶۷۸۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰

گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) در این مراسم با تشکر از برادرانی به حضور در برنامه های ماه مبارک رمضان اهتمام داشتند گفت: نحوه ی برگزاری کلاس های امسال هم تازگی داشت و هم از کیفیت خوبی برخوردار بود.

حجت الاسلام غفاری پور ضمن بیان اینکه برنامه های قرآنی مختص به ماه مبارک رمضان نیست افزود: انجام یک عمل سخت است ولی حفظ آن عمل سخت تر، به پاسداران توصیه می کنم با تلاش معنویت حاصل شده در این ماه مبارک را تداوم و تقویت نمایید.

وی خاطر نشان کرد:از افتخارات سپاه پاسداران این است که پاسدارن در عین انس با قرآن در میدان عمل هم تا پای جان  در مسیر قرآن ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج): در این دوره از کلاس های قرآن پاسداران باید درحوزه تفسیر قرآن با آیات جهادی آشنا گردند.

غفاری پورگفت: مجموعا در ستاد و رده ها تعداد 1062 جلسه نشست نور مبین

،9 جلسه کلاس های قرآن، 231 جلسه کلاس های اخلاق، 128 محفل انس با قرآن و 216 جلسه حفظ قرآن در مجموع ستاد و رده ها برگزار گردیده است که حضور در این کلاس ها چه در ستاد و چه در رده ها %90 به بالا بوده است.

در پایان از نفرات برتر در مجموع کلاس های برگزار شده و دست اندر کاران برگزاری این کلاس ها و مسئولینی که در برگزاری هر چه بهتر این کلاس ها تلاش کردند تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها