بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان گفت: هر مدیری که در عرصه سینما و تلویزیون وارد می شود، کار خودش را می کند و من آنقدر با این و آن در خصوص دغدغه ها و مشکلاتم در عرصه بازیگری صحبت کرده ام که خسته شده ام؛ به مسئولان بگویید که از حرفه بازیگری خسته شده ام همین...
کد خبر: ۸۷۰۶۸۰۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
احمد نجفی بازیگر سریال« طوفان شن» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه، روابط و پارتی بازی به جای بکارگیری مستعدان حرفه بازیگری در سینما سایه افکنده است، گفت: هر مدیری که در عرصه سینما و تلویزیون وارد می شود، کار خودش را می کند و من آنقدر با این و آن در خصوص دغدغه ها و مشکلاتم در عرصه بازیگری صحبت کرده ام که خسته شده ام؛ به مسئولان بگویید که از حرفه بازیگری خسته شده ام همین...

وی ادامه داد: هدف مسئولین، خسته کردن ماست؛ پیش خودشان می گویند که بگذار آنقدر غر بزنند تا بمیرند... از ما که گذشت اما دلم به حال بازیگران جوانی می سوزد که انگیزه زیادی برای ایفای هنر در عرصه سینما دارند اما متاسفانه این روزها شاهد روند التماس کردن بازیگران برای ایفای نقش در سریال ها هستیم که واقعا شرم آور است.

بازیگر فیلم «بشارت منجی» افزود: امنیت شغلی و بیمه در حرفه بازیگری وجود ندارد و نمی دانم چرا در کشورمان برای حرفه بازیگری اهمیت زیادی قائل نیستند و همین عوامل باعث فشار روانی به بازیگران شده است. 

وی تاکید کرد:سینما و تلویزیون دلم را زده اند و دیگر هیچ دلخوشی از آن ندارم و وقتی که سینمای ایران را با سینمای بنگلادش مقایسه می کنم، واقعا متاسف می شوم؛ چرا که در آن کشور با اینکه بازیگران حرفه ای زیادی وجود ندارد، اما حمایت و پشتیبانی خوبی از آنها می شود. 


ارسال نظرات