خبرهای داغ:
حجت الاسلام یوسفی:

کسانی که به دنبال دنیا راه می افتند به هلاکت می رسند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با بیان اینکه کسانی که به دنبال دنیا راه افتند به هلاکت می رسند گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای راهایی از فریب های دنیا است .
کد خبر: ۸۷۰۶۸۵۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) درآیین اختتامیه کلاسهای ماه مبارک رمضان سپاه ناحیه کرمانشاه که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار گردید ضمن تبریک عید سعید فطر گفت : ماه رمضان را ماه عبادت و بندگی خداوند متعال است .

وی با اشاره به گوشه هایی از فیوضات ماه مبارک رمضان این ماه را ماه رهایی از دار الغرور دانست و افزود : این امر به آن معناست که راهایی از آنچه که آنچنان می نماید نیست و مانند سرآب است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با بیان اینکه کسانی که به دنبال دنیا راه افتند به هلاکت می رسند گفت : ماه رمضان بهترین فرصت برای راهایی از فریب های دنیا است .

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی با اشاره به اینکه لذت های دنیوی زود گذر هستند افزود : دنیا قابل دل بستن نیست و آزادی از دنیا و عدم دلبستگی به دنیا یکی از فضیلت های مهم و اساسی است .

وی در پایان ضمن تشکر و قدر دانی از فرماندهی محترم ناحیه و مسئولین برگزار کننده کلاسها حضور پرسنل و نحوه برگزاری کلاسهای ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه را ستودنی دانست و گفت :این امر نتیجه همکاری ،همدلی و یکپارچگی مسئولین در سطح ناحیه است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار