خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در گفتگو با «بسیج»:

امر به معروف و نهی از منکر، آرامش جامعه را به دنبال دارد

سرهنگ کریمی گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر سلامت خانواده و آرامش جامعه را به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۷۰۶۸۶۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵

سرهنگ جهانگیر کریمی فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه کرمانشاه، ضمن بیان اهمیت رواج امر به معروف و نهی از منکر درجامعه گفت :انجام این فریضه الهی در جامعه موجب ایجاد امنیت و آرامش می شود .

وی افزود به منظور احیاء این فریضه الهی در جامعه سپاه ناحیه کرمانشاه در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزار 4 مرحله مانور تذکر لسانی در قسمت های مختلف شهر نموده است .

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه پیام و شعار این مانورها را تذکر لسانی پیام مهربانی بیان نمود و عنوان کرد :در طی این مانورها تلاش شده که بسیجیان با بهترین گفتار و رفتار احیاء گر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشند .

کریمی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه بسیار مهم دانست و خواستار توجه ویژه‌ای به این امر شد و افزود: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر سلامت خانواده و آرامش جامعه را به دنبال دارد.
وی افزود: هر ملتی که بر هنجارهای فرهنگی، ارزشی و ملی خود متکی باشد جاودانگی‌اش تضمین می‌شود و در این راه امربه معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین کارها برای پایبندی بیشتر افراد جامعه به هنجارها است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار