خبرهای داغ:
معاون تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س):

۲۵۰ هزار نفر از زائران حرم کریمه اهل بیت (س) در ایام ماه مبارک رمضان اطعام شدند

معاون اجرایی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) از اطعام ۲۵۰ هزار نفر در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: روزانه پخت ۳ هزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم و ۱۱ هزار سوپ در مراکز بهزیستی و کمیته امداد توزیع می‌شد.
کد خبر: ۸۷۰۶۹۰۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم شکرگذاری خدمات آستان کریمه اهل بیت (س) در ایام ماه مبارک رمضان امشب در  شبستان نجمه خاتون (س) برگزار شد.

در این مراسم که خادمان و تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) حضور داشتند جواد جهانگیرزاده با اشاره به اینکه در این مدت با استفاده از ظرفیت 1650 خادم افتخاری و 5 هزار و 250 خادم رسمی اقدام به ارائه خدمات به زائران کرده است اظهار داشت: در ماه رمضان امسال هر شب 8 تا 10 هزار نفر سر سفره کریمانه حضرت اطعام می‌شدند.

معاون اجرایی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) از اطعام 250 هزار نفر در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: همچنین روزانه پخت 3 هزار و 500 وعده غذای گرم و 11 هزار سوپ در مراکز بهزیستی و کمیته امداد توزیع می‌شد.

جهانگیرزاده مراسم ترتیل خوانی ویژه نوجوانان، بانوان و عمومی از دیگر برنامه‌های آستان در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد.

وی با اشاره به اینکه بر پایی ایستگاه صلواتی و توزیع بیش از 100 هزار افطاری در صحن جواد الائمه (ع) خاطرناشن کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی قرآن، آموزشی و اخلاقی، جشنواره قرآنی و تلاوت روزانه نیم جزء از قرآن نیز هر روز در حرم مطهر برگزار می‌شد.

جهانگیرزاده با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان از 150 نوجوان نخبه در حوزه فعالیت‌های قرآنی، هنری، علمی، ادبی و ورزشی تقدیر شدند عنوان کرد: همچنین 80 نفر از فرزندان شهدای مدافع حرم نیز تجلیل شدند.
ارسال نظرات