خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در همایش معتمدین معین ایثارگر گفت: معتمدین معین ایثارگر دیدار با اتباع ایثارگر و شهدای مدافعان حرم را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۷۰۶۹۱۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار سید جواد هاشمی در این مراسم معتمدین معین را بعنوان بازوان توانمند بنیاد دانست وافزود: امروز تکریم و تجلیل از بازماندگان شهدا،خانواده معظم شهدای مدافع حرم که در مسیر  شهدایشان حرکت می کنند و مفتخر به این شهادتها هستند وظیفه همه ماست.

سردار هاشمی اضافه کرد: حفظ امنیت ایران اسلامی را در میان ناآرامی های منطقه مدیون همین جانفشانی ها و ایثارگری ها هستیم. شهدای مدافع حرم مظلومانه در دفاع از اسلام و ارزشهای اسلامی در مقابل قاتلان ددمنش، این سرسپردگان و جیره خواران دشمنان اسلام ایستاده اند تا از اسلام و سرزمین اسلامی در مقابل متجاوزان و کسانی که در پی ایجاد امنیت برای صهیونیست متجاوز هستند تا پای جان دفاع نمایند.

وی با اشاره به اینکه معتمدین معین استان سال گذشته 3293 دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران داشته اند، ادامه داد: معتمدین معین از بتن جامعه ایثارگران و از معتمدین و نخبگان ایثارگر انتخاب و معرفی می شوند، تا در راستای ارتباط با خانواده معظم شهدا، ارایه خدمات به ایشان، ارایه مشاوره و انتقال مسایل این عزیزان، بنیاد شهید را در خدمت رسانی و تکریم و تجلیل از خاندان شهدا و ایثارگران یاری رسانند.

وی خاطر نشان کرد: این جلسه نیز به منظور آگاهی بخشی و آشنایی معتمدین معین با دستور العمل ها است، تا در دیدارها با خانواده معظم شهدا و ایثارگران به صورت آگاهانه و هدفمند اقدام نموده و مطلع از قوانین در این دیدارها حضور یابند و بتوانند از این طریق خدمات مناسبی را ارایه کنند.

این جلسه با حضور حدود 100نفر از معتمدین معین ایثارگر همراه با ضیافت افطار وبا حضور معاون تعاون، روسای مناطق بنیادشهید استان و دیگر خادمان به شهدا و ایثارگران در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار شد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها