خبرهای داغ:
در نشست تعامل حوزه شهید جلالی با گردان امام حسین(ع) تاکید شد
مسؤولان حوزه شهید جلالی و فرماندهان گردان امام حسین(ع) طی نشستی بر لزوم برپایی قرارگاه امام هادی(ع) در بخش قنوات قم تاکید کردند.
کد خبر: ۸۷۰۶۹۱۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جلسه تعامل گردان امام حسین(ع) و حوزه مقاومت بسیج 21 شهید جلالی ناحیه امام حسین(ع) با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و فرماندهان گروهان‌های گردان برگزار شد.

ایل سعادتمند مسئول شعبه عملیات حوزه شهید جلالی در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین نیروهای مورد نیاز گردان امام حسین(ع) اظهار کرد: با توجه به کیفی‌سازی نیروهای گردان امام حسین(ع) امسال باید برنامه مشخصی در دستور کار گروهان‌های این گردان‌ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حوزه شهید جلالی نسبت به فعالیت‌های عملیاتی نگاهی ویژه دارد، اضافه کرد: قرارگاه امام هادی(ع) باید هر دو هفته یکبار به منظور حفظ انسجام و حل مشکلات پیش‌رو در بخش مرکزی برگزار شود.

همچنین شعبانی از فرماندهان گردان امام حسین(ع) تصریح کرد: حوزه شهید جلالی باید معرفی شده به گردان را فراخوانی و آنها را نسبت به ماموریت، حساسیت و شیوه عملکردی گردان آگاه کنند تا ریزش‌های احتمالی را در فرخوان‌ها شاهد نباشیم.

لازم به ذکر است، در این جلسه فرماندهان پایگاه‌ها بر لزوم تداوم برنامه‌های تفریحی و فرهنگی در کنار دیگر فعالیت‌های گردان امام حسین(ع) به منظور تثبیت نيروها تاکید کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها