امام جمعه بروجرد:

مقاومت اسلامی در منطقه باعث شکست دشمنان شده است

امام جمعه بروجرد گفت: مقاومت اسلامی در منطقه باعث شکست دشمنان شده است چرذا که این مقاومت سبب شده تا روز به روز پیروزیهای جدیدی در عراق و سوریه به دست آید.
کد خبر: ۸۷۰۶۹۷۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسبج از لرستان ،حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه های نماز عید فطر بروجرد گفت: امسال در حالی روز عید فطر را برگزار می کنیم که خون برخی از مسلمانان در کشورهای یمن،عراق،بحرین و فلسطین توسط استکبار جهانی و گروه های تکفیری به زمین ریخته می شود.

وی اضافه کرد: 5 سال است که ثبات برخی از کشورها به مخاطره افتاده اما ایستادگی جریان مقاومت اسلامی به سردمداری ایران اسلامی نتیجه می دهد به طوری که امروز برخی از شهرها و مناطق عراق از وجود داعش پاک می شود و در سوریه نیز گام به گام پیروزی جدیدی به دست می آ ید.

به گفته وی امروز غربیها سخن از راه حل سیاسی برای بحران سوریه به میان می آ ورند و این در حالیست که اگر بعد از 5 سال خیانت سران خائن ترکیه به امت اسلام به دولت و ملت مظلوم سوریه لحن و ادبیات آ نها تغییر می کند،این نتیجه ایستادگی شجاعانه ملت های مسلمان و به خصوص جریان مقاومت است.

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: امسال در حالی عید فطر را برگزار می کنیم که 6سال است که فلسطین و قدس شریف نخستین قبله مسلمانان جهان در اسارت صهیونیست هاست.

وی اضافه کرد: سالهاست ملت مظلوم فلسطین برای برگرداندن فلسطین به پیکره امت اسلامی مبارزه می کنند و علیرغم خیانت سران خائن کشورهای عربی اسلامی ،ملت های مسلمان با تدبیر دور اندیشانه و هوشمندانه امام(ره) در آ خرین جمعه رمضان مظلومیت مردم فلسطین را فریاد می کنند و غصب و کشتار صهیونیستها و حمایت بی شرمانه آ مریکا از این جنایت را محکوم می کنند.

ارسال نظرات