خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب:

عید فطر روز پاداش اهل ایمان است

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: عید فطر، روز پاداش اهل ایمان است و کسانی که فرصت های روزه داری در ماه مبارک رمضان را از دست دادند و بی دلیل روزه نگرفتند، از ثواب الهی بی بهره اند.
کد خبر: ۸۷۰۶۹۸۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام مجید صفدری در خطبه های نماز عید سعید فطر اظهار داشت: عید فطر فرصتی است تا بیشتر به دستورهای الهی و پیامبر عظیم الشان توجه کنیم و با تداوم این بندگی، در مسیر اطاعت از پروردگار متعال گام بر داریم.
وی با بیان اینکه مومنان، بازو و پشتیبان رهبرانشان هستند، افزود: رهبران هادی و خادم جامعه اند و در مقابل، نیازمند حمایت مردم نیز هستند.
وی با اشاره به آیه 71 سوره توبه گفت: زن و مرد هر دو در اصلاح جامعه تاثیرگذارند و مومنان در جامعه اسلامی نسبت به یکدیگر از طرف خداوند، حق ولایت و حق نظارت دارند.
امام جمعه سرپل ذهاب با بیان اینکه همکاری و همفکری مومنان ، پیشرفت در امور جامعه را به همراه دارد ، بیان کرد: جامعه اسلامی و ایمانی برای اینکه به هدف خود برسد، نیازمند مشارکت مردم است و با تعاون و همکاری این هدف محقق می شود.
حجت الاسلام صفدری با تاکید بر اینکه همکاری مومنان باید برای اهداف مقدس صورت گیرد نه برای اهداف شیطانی ، گفت: مردان و زنان با ایمان، یار و یاور و اولیای یکدیگرند و به کارهای خوب دستور می دهند و از بدی ها دوری می کنند.
وی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: آمریکا و اروپا و برخی کشورهای مسلمان عرب و غیرعرب با تعاون و همکاری و تبلیغات فریبنده و دروغین، جنایت های کم نظیر تاریخ بشریت را، مشروعیت می بخشند.
وی افزود: عده ای در ایران اسلامی با امنیت کامل زندگی می کنند اما دلهایشان با جنگ طالبان و آشوب گران خارجی همراه است و در این میان مردم بصیر و رشید ایران اثبات کرده اند که هرگز به تفکرهای افراطی و ضد نظام و انقلاب اجازه میدان داری و رشد نخواهند داد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار