خبرهای داغ:
امام جمعه روانسر گفت: عید سعید فطر روز دریافت هدیه و پاداش از محضر باریتعالی است.
کد خبر: ۸۷۰۶۹۸۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از روانسر، ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز عید سعید فطر روانسر با تبریک عید سعید فطر، جشن عید فطر را جشن بازگشت به خویشتن و فطرت پاک انسانی و معنویت دانست و افزود: عید امسال به جهت آن که وحدت آفرین است بسیار ارزشمند و گرانقدر است.
وی تصریح کرد: روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان در این گرمای طاقت فرسا به ما درس صبر و استقامت را داد.
امام جمعه روانسر اظهار داشت: از آنجاییکه پرداخت زکات فطریه عاملی ارزشمند برای فقرزدایی و حل مشکلات اجتماعی در جامعه اسلامی است لذا پرداخت فطریه در سیره پیامبر اسلام (ص) یک فریضه الهی است.
ماموستا غفوری حفظ دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان در طول سال را خواستار شد و اضافه کرد: باید نیکی و حسنات بعد از ماه مبارک رمضان نیز همچنان ادامه داشته باشد.
وی تاکید کرد: ثمره نهادینه کردن حجاب و عفاف در جامعه سلامت اجتماعی است و این یکی از راه های پیشرفت زنان جامعه به شمار می رود.
خطیب جمعه روانسر با بیان اینکه قدرشناسی از نعمت های خدا، فرمانبرداری و اطاعت و بندگی است اضافه کرد: قدردانی از نعمت های بی شمار خداوند باریتعالی موجب جاری و ساری شدن نعمت های الهی می شود.
ماموستا غفوری یادآور شد: دستگیری از فقرا و مستمندان از اعمال پر فضیلتی است که نباید فراموش شود.
وی گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب وحدت امت اسلامی را نشانه گرفته اند که نتیجه آن به راه اندازی تفرقه و جنگ میان کشورهای مسلمان منطقه است.
امام جمعه روانسر ادامه داد: گروه های تکفیری آبروی اسلام را به خطر انداخته اند و باید بدانیم اتحاد و همدلی را رمز ناکامی دشمنان و بدخواهان امت اسلام است.
ماموستا غفوری خاطرنشان کرد: همه باید ضمن حفظ هوشیاری، وحدت و بصیرت قدردان امنیت و آرامش حاکم بر کشور باشیم.
ارسال نظرات