خبرهای داغ:
امام جمعه سنقر و کلیایی گفت: امروز رسانه های خارجی تلاش می کنند با استفاده از فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای مردم را دچار گناهانی کنند که قرآن پرهیز کردن از آنها را مورد تاکید قرار داده است.
کد خبر: ۸۷۰۶۹۸۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های نماز عید فطر سنقر و کلیایی با تبریک عید فطر و دعوت نمازگزاران به رعایت تقوی الهی افزود: ماهواره امروز به عنوان بلای خانمان سوزی است که انسانهای مومن و پاکدامن را در نظام اسلامی به انجام زشتی ها تشویق می کند.
وی احساس تکلیف مردم و مسئولان را نسبت به جمع آوری ماهواره و برخورد با فروشندگان و نصب کنندگان آن را مورد تاکید قرار داد.
امام جمعه سنقر و کلیایی با بیان اینکه به جا آوردن نماز اول وقت و پرداخت زکات از سفارش های امیرالمومنین در روز عید فطر می باشد؛ گفت: شکر نعمت محصولات کشاورزی امسال که نسبت به سال های قبل بیشتر است اقتضا می کند کشاورزان زکات مال خود را مثل زکات فطره واجب بپردازند.
حجت الاسلام برقراری اظهار داشت: زکاتی که کشاورزان می پردازند برای عمران و آبادانی و ساخت مساجد روستاهای شهرستان سنقر و کلیایی هزینه می شود.
نماز عید سعید فطر با حضور گسترده مردم روزه دار سنقر و کلیایی در بلوار فلسطین (چهار راه بسیج) باشکوه خاصی برگزار شد.
ارسال نظرات