وی با اشاره به حقوق‌های نجومی که با عدالت امیرالمومنین(ع) منافات دارد تاکید کرد:باید با آن قاطعانه و با عدالت برخورد شود.
کد خبر: ۸۷۰۶۹۹۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلی امام خمینی(ره) نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه ماه مبارک رمضان یک دانشگاه تربیتی بود، گفت:  همه ساله طبق اعلام نیروی انتظامی در این ماه آمار جرم کاهش می‌یابد که امیدواریم در تمام ایام سال نیز استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: همانطورکه سربازان گمنام امام زمان(عج) محافظان امنیت مردم هستند و چند اقدام تروریستی اخیر در کشور را هوشیارانه خنثی کردند بقیه مسئولین هم باید در حفظ امنیت اخلاقی و اقتصادی جامعه با تلاش و دلسوزی بیشتری کار کنند.

خطیب نماز عید سعید فطر در نوشهر تصریح کرد: یکی از شعارهای انقلاب برقراری حکومت عدل امیرالمومنین علی(ع) بود که امروز همه مسوولین و اقشار مختلف مردم موظفند عدالت امیرالمومنین را دنبال کنند.

وی با اشاره به حقوق‌های نجومی که با عدالت امیرالمومنین(ع) منافات دارد  تاکید کرد:باید با آن قاطعانه و با عدالت برخورد شود.

امام جمعه نوشهر در بخشی دیگری از سخنان خود  به رفتار متناقض کشورهای مدعی حقوق بشر اشاره کرد و افزود: در انفجاری که در فرانسه به‌وجود آمد همه کشورهای دنیا این حرکت را محکوم کردند اگرچه ما هم این حرکت را محکوم می‌کنیم اما چرا این کشورها که ادعای حقوق بشر دارند در برابر جنایات انجام‌شده در دیگر کشورها سکوت می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها