خبرهای داغ:
از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال صورت گرفت

دعوت از فوتسالیست‌های قم برای حضور در جام جهانی کلمبیا

فوتسالیست‌های استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی کشورمان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی دعوت شدند.
کد خبر: ۸۷۰۷۰۳۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در فاصله کمتر از سه ماه تا آغاز بازی‌های تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی 2016، کادر فنی تیم ملی از بازیکنان مد نظر خود برای حضور در اردوی جدید آماده‌سازی و برنامه‌های تمرینی تیم ملی ایران دعوت به عمل آورد.

این در حالی است که تیم ملی فوتسال ایران با کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های سال 2016 فوتسال جام ملت‌های آسیا موفق به کسب مجوز حضور در رقابت‌های جام جهانی 2016 برزیل شده و از اواخر شهریورماه در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌رود.

کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان به سرمربیگری محمد ناظم‌الشریعه 20 بازیکن را به اردوی جدید این تیم دعوت کرده تا پیش از شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور و قبل از اینکه ملی‌پوشان درگیر رقابت‌های باشگاهی شوند، در تیم ملی تمرین کنند.

دعوت از 20 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی انجام شد که بعد از جام ملت‌های آسیا، در اردوهای مختلف تیم ملی همواره چهار فوتسالیست استان قم یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده، علیرضا وفایی، محمدحسین کوهستانی و ابوالقاسم اروجی حضور داشته‌اند.

سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی 20 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی را بدون حضور بازیکنان تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران اعلام کرده و بر همین اساس نام دو نفر از جمع چهار فوتسالیست استان قم در بین دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی به چشم می‌خورد.

این چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال به منظور حضور در رقابت‌های جام جهانی 2016 در کشور کلمبیا است که از روز جمعه هجدهم تیرماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود و از بین چهار فوتسالیست قم فعلا دو نفر یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده و محمدحسین کوهستانی در اردو حضور دارند و علیرضا وفایی و ابوالقاسم اروجی به دلیل حضور در اردوی تیم تأسیسات دریایی تهران برای جام باشگاه‌های آسیا در این اردو حضور نخواهند داشت.

بازیکنانی از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خوزستان، مازندران، خراسان‌رضوی، قم و البرز در این مرحله از اردوی تیم ملی حضور دارند و این اردو تا روز بیست و سوم تیرماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود و بازیکنان باید روز جمعه خود را به کادر فنی در هتل المپیک معرفی کنند.

ایران در حالی برای سومین حضور متوالی در رقابت‌های جام جهانی فوتسال آماده می‌شود که در سال 2008 بهترین عملکرد را از خود بر جای گذاشت و با هدایت حسین شمس یکی از تیم‌های پرفروغ جام لقب گرفت اما در جام جهانی 2012 با هدایت علی صانعی چندان موفق نبود.

علی‌اصغر حسن‌زاده مطرح‌ترین ملی‌پوش فوتسال قم است که بعد از جام‌های جهانی 2008 در برزیل و 2012 در تایلند برای سومین بار فرصت حضور در این رقابت‌های مهم و معتبر را به دست می‌آورد و بازیکنی بوده که سه بار جام قهرمانی ملت‌های آسیا را در کنار دیگر ملی‌پوشان کشورمان بالای سر برده است.
ارسال نظرات