استاندار اردبیل مطرح کرد:

بهره برداری از 12 واحد تولیدی در سال جاری

با تخصیص اعتبارات دولتی پروژه‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی، پروژه‌های حائز اهمیت استان در سال جاری هم‌زمان با هفته دولت و دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۷۰۷۰۵۹
|
۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش در دیدار با امام جمعه اردبیل و نماینده ولی‌فقیه در استان به مناسبت عید سعید فطر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه رحمت و خودسازی را پشت سر گذاشتیم که امیدوارم برکات این ماه شامل حال تمامی مسئولان و خدمت‌گذاران به مردم شود و بتوانیم امانت مسئولیت را با اخلاص و در جهت تحقق منویات امام راحل و تثبیت خون پاک شهدا به‌کار بگیریم.

وی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت توجه به بحث اقتصاد مقاومتی، برنامه های در نظرگرفته شده و وظایف دستگاه‌ها به آن‌ها ابلاغ شده است که از حدود 2 هفته دیگر اجرای برنامه‌های تدوین شده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را توسط دستگاه‌های اجرایی استان رصد می‌کنیم.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه برنامه‌های مهم توسعه و پیشرفت استان اردبیل را در سال جاری در 2 بخش دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پیگیری می‌کنیم افزود: در رابطه با تخصیص اعتبارات دولتی پروژه‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی تخصیص اعتبار مناسبی خواهند داشت که به امید خداوند تعدادی از پروژه‌های حائز اهمیت استان در سال جاری هم‌زمان با هفته دولت و دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

خدابخش تصریح کرد: در رابطه با فراهم کردن زیرساخت‌‌ها برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تمام توان خود را به‌کار گرفتیم که مهم‌ترین زیرساخت توسعه استان اردبیل که زمینه حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را فراهم می‌کند، ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی در استان اردبیل است که خوشبختانه این طرح با تلاش و وحدت نمایندگان استان در مجلس و نماینده ولی‌فقیه در استان، هفته آینده با یک فوریت در مجلس مطرح می‌شود.

وی بیان کرد: در سال جاری 12 واحد تولیدی که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال اجرا است و به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار